Follower's

[1/2/20011][8:39 AM]
I'm offline
haiii

Friday, April 17, 2009

Pengakuan aka mengarut

(sambungan)

Beberapa anggota polis mencari di keseluruhan dewan, tapi tak berhasil. Seorang polis mengarahkan anggotanya mencari di setiap tempat ini 'saya nak kamu semua cari pemuda itu sampai dapat kalau tak tempat kita tak aman' kata polis itu.

Disebuah bangsal yang agak berdekatan di situ, pemuda itu sembunyi di situ tanpa seorang mengetahuinya. Ada seorang nenek tua datang dari belakang menghampiri pemuda itu 'cu buat apa kat sini cu' kata nenek itu. Pemuda itu diam seketika dan dalam fikirannya patutkah dia menceritakan tentang dirinya kepada nenek tu 'nek, sebenarnya saya tak tahu macam mana nak bagitahu kat nenek' pemuda itu berbisik dengan nenek tu tak sampai seminit nenek tua itu terkejut dan tidak menyangka yang pemuda yang dijumpai di bangsal itu adalah makhluk dari planet lain 'saya kena pergi dulu nek' katanya sambil bersalaman dengan nenek itu dan bergegas dari situ..

Sekumpulan anggota polis dan tentera menghampiri bangsal itu dan seorang anggota polis itu mengenali nenek tua itu dan bertanya kepada nenek itu 'hello nenek, nenek ada tak nampak seorang pemuda berdekatan bangsal ini pemuda itu tak berapa tinggi' kata anggota polis itu bertanyakan seorang pemuda lalu nenek itu jawab 'tidak ada sesiapa pun yang lalu di bangsal ini nak' kata nenek itu. Angota polis itu yang berusia 31 tahun itu menunjukkan foto pemuda itu kepada nenek, nenek itu berkata lagi 'nenek dah kata tadi tiada seseorang yang lalu kat sini' angota polis itu merasakan ragu-ragu terhadap nenek seolah-olah nenek sembunyikan sesuatu 'nek pemuda itu bukan berasal dari bumi
dia makhluk asing dari planet lain dan akan kacau bilaukan manusia..hmm..tak mengapalah nek izinkan kawan saya mengeledah tempat ini' tanpa buang masa anggota polis itu mengarahkan kawanya seramai 5 orang mengeledah bangsal tersebut. Nenek itu menangis mengatakan tiada seseorang pun kat sini melainkan nenek dan suami nenek.

Beberapa kemudian pemuda makhluk asing itu muncul dan menyerah diri, dia tidak mahu menyusahkan nenek itu lagi, beberapa anggota polis dan tentera mengacukan pistol dan senapang yang berkuasa tinggi yang dapat menghancurkan pemuda itu molekul demi molekul. Seoran anggota polis berkata dengan pemuda itu 'saya tidak mahu tahu asal usul awak dan tolong la balik ke planet awak, jangan ganggu manusia lagi' sekumpulan alien menghampiri ketua mereka (pemuda itu) dan berbisik antara satu sama lain, sejurus selepas itu mereka bebincang tentang ingin mencari kapal, dan selepas perbincangan itu pemuda itu berkata kepada manusia yang berada di bangsal itu 'Jangan berasa takut kedatangan kami adalah untuk mencari kapal saya..ok lah kapal saya dah jumpa, jadi kami akan balik ketempat kami dengan segera, saya minta maaf kalau kedatangan kami tidak disenangi manusia' nenek itu melihat pemuda itu berlalu dari situ, jauh di lubuk hatinya dia masih meragui keadaan. Dia tidak dapat menerima kenyataan bahawa pemuda itu sebenarnya makhluk asing.

dikenal pasti ini wajah pemuda itu selepas berada di bumi


selesailah cerita ini..enjoy your reading..hahaha
sila lempang saya laju-laju
tiru ayat kak amy jap..eheheh..


Don't forget to comment when you are done reading

19 comments:

joegrimjow said...

ok la
ley buat glak guling2
kekeke
awat alien layan lagu camni???
aishh

Mr Aan said...

alien ijo...
cme nickname...
je la..

AkuAyie said...

ohoho...ensemnyer alien tuu.. haha

Mr Aan said...

mse die dtg...
bumi dier trjumpe...
org muda...
die scan je...
cam transformer plak
haha....

kEy said...

erk...muka alien ni macam muke aku mase budak2 la...
mao nyamar jd aku ye?
lalala~

Mr Aan said...

pelik...
(garu2 kpl ni)

Anonymous said...

salam...nak tanyer bout the title of this blog.....cek ngak ngerti la...sapa yang nak kontrol aliennyer? sapa yg jadi aliennyer? huhuhu jawab....jgn tak jawab....hehe

Mr Aan said...

sapa ye..
hmm..
ntah men..
buh je..
ayat tu..
eheheh

Rosie Rose said...

tetiba rasa kagum sikit la... jarang sungguh alien ijo ni nak bikin update panjang2... kagum sambil pegang2 dagu... :p

zila ziman said...

saya akan lempang kamu dengan laju..sama dengan kelajuan cahaya..:p

Meooo Comicore Club said...

gambo sape nieh?

Anonymous said...

lempang laju2 x rase...lempang slow2 la baru besh..

Anonymous said...

lempang laju2 x rase...lempang slow2 la baru besh..

joegrimjow said...

xley xley
cemarkan persatuan alien jew

Mr Aan said...

eena,
eheheh...
tetiba alien..
de kerajinan...
ape kes..
haha:P

zla,
haha..:P

meo,
ntah la..

farah,
lempang slow2...
x skit...

joe,
btul2..
x bole cemarkn..
persatuan alien..

cikNiarun said...

aku xleh nak khusyuk bace..lagu sedap sgt..ngee

Mr Aan said...

haha...

Ain said...

owh..agak dramatik..haha:D

ape inn cakap ini.layan sahaja.

Mr Aan said...

haha