Follower's

[1/2/20011][8:39 AM]
I'm offline
haiii

Tuesday, July 7, 2009

Diari seorang wanita

Seorang wanita muda sedang menikmati perjalanannya dalam kapal persiaran. Dia sangat mengkagumi kemewahan kapal itu. Baru pertama kali dia melihat kapal seperti itu. Untuk mengenang perjalanannya dia menulis apa yang berlaku di dalam buku catatan.

12 April:
Aku bangga kerana naik kapal semewah ini. Akan ku ceritakan pada semua temanku.Sayangnya aku belum mengenali kapten kapal ini. Mungkin dia sangat tampan dan gagah seperti kapal ini. Kalau betul akan semakin menariklah ceritaku dan mereka akan cemburu.

13 April:
Hari yang bertuah ... Aku berkenalan dengan kapten kapal dan ternyata dugaan ku benar .... Dia sangat gagah dan tampan ...aaah beruntungnya aku.

14 April:
Tanpa ku duga kapten mengajak ku makan malam dan ..... alamak dia juga sempat memuji kecantikan ku ..... Aku bangga.

15 April:
Dia mengajak ku makan malam lagi. Kapten ternyata nakal juga ... dia mula berani mengajak ku 'bercinta' dan menunggu jawapan ku esok.

16 April:
Dia menagih janji ..... dengan jual mahal ku tolak dia mentah-mentah. (Dia ingat aku nie apa...) Dia malah mengancam akan menenggelamkan kapal beserta 1200 penumpangnya.


Don't forget to comment when you are done reading

9 comments:

Cik Peanut said...

nge~~
diari seorang perempuan
hehheheh...peanut pun cam gitu..
kalau tulis diari..perh..mesti tulis..ari ni jumpa bla2x.. macho giler..perh..cam nak tecabut jantung..."hehehe//ops, example je ni...alallala

Cik Peanut said...

nge~~
diari seorang perempuan
hehheheh...peanut pun cam gitu..
kalau tulis diari..perh..mesti tulis..ari ni jumpa bla2x.. macho giler..perh..cam nak tecabut jantung..."hehehe//ops, example je ni...alallala

azuan said...

macam tergantung je citer nie..huk3

meo188 said...

"girl suck..." ujar sye dgn nada yg hipokrit.

Zamz said...

emm apa kesudahannya nih..pompuan tu pun tenggelam sekali ke hehe

cIk JanNah said...

mane lg cite nye??
x abis nie

dakchomey said...

alorh..tergantung...sy x dew diari..

Amer Aan said...

to all,
kesudahannya..
wanita tu..
turuti kata2..
kapten kapal..

Eazy Izzuddin said...

wah!
diari
tu jek