Follower's

[1/2/20011][8:39 AM]
I'm offline
haiii

Monday, September 21, 2009

Raya tahun ni

Bulan ni bulan kemenangan untuk umat Islam setelah sebulan berpuasa..tapi aku rasa kosong pada tahun ni tak macam tahun-tahun lepas happy je..kerana setiap kali beraya di rumah (ampang) mesti rasa kekosongan di hati ni..tak tahu kenapa











Don't forget to comment when you are done reading

10 comments:

green said...

uit..rasa kosong?
raya sorang ke..

Amer Aan said...

bkn kesorangan green...
ntah la green...

Kasawari said...

ermm.. byk2 sabar bro.. raya utk bergumbira... dgr2 baju raya merah superman ek..

Amer Aan said...

ye la..

yup merah superman..
hehe..

.gaDis. said...

hurm same ler kite...
hurm wat ever pown hepi2 kn ler dr...
i pown mcm u...
n i'm so sure yg mood raye i lg kosong dr u...

tp x per ler...
just bersyukur sgt sbb kite d beri kesempatan lg tok menyambot nye...
salam lebaran...

cIk JanNah said...

camat ari raya amer!

=)

Amer Aan said...

.gadis.,
btul tu...
tp i rse..
mcm kosong,sepi je..
rye taun ni..
pe2pn i brsyukur..
sgt krn d beri kesempatan..
utk menyambot rye..

salam lebaran..

cik jannah,
camat ari raya cik jannah..

=)

Framestone said...

dorg semua balik ke planet ke beraya...waduh jgn la bersedih...kite serupa je...selamat bro esok koje..xde la rase sunyi sgt

out of topic--> he..23x ade ke patut ko ckp aku yg berbaju merah tue... salah org la he..23x

meo188 said...

frsut sbb kena bg duit raye kat bebudak?

dah xleh main mercun sbb dah tua?

duit kering di hari raya?

rendangnye hangit?

awatnye bro?

Amer Aan said...

framestone,
diorang singgh je..
kat planet bumi ni..
pastu..
diorang pergi tempat len...
tu yg sedey tu...

haha:P

meo,
yg no 1 tu de gak..
hehe..