Follower's

[1/2/20011][8:39 AM]
I'm offline
haiii

Tuesday, October 28, 2008

Tag dan award

Tanpa melengahkan masa saya akan jawab tag dari Wiween ini

[1] Bekas kekasih saya adalah :
Tak ingat...heeeee

[2] Saya sedang mendengar :
Remy zero - Save me

[3]Mungkin saya patut :
Baring atas katil sambil dengar lagu..

[4]Saya suka :
Hijau sebab hijau kedamaian...betul ke...entah la...ekekek

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
Yang suka ambil berat terhadap saya

[6]Saya tak paham :
Matematik...ia membuatkan kepala saya nak meletup

[7] Saya kehilangan :
Duit. Tolong kembalikan Duit saya.Woiii!!

[8] Ramai yang berkata :
Rupa saya macam Justin Hartley....perasannya....hehehehehe

[9] Makna nama saya :
Hmm...boleh saya bagi jawapannya tahun depan?

[10] Cinta itu adalah:
Cinta is love..love is cinta...agagagagaga

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
Bersendirian memerhati gelagat kanak-kanak itu......

[12] Saya akan cuba :
Perbaiki kelemahan saya

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever.

[14] Telefon bimbit saya :
Secret la

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
Rasa nak tidur balik...ekekekek

[16] Saya paling meluat apabila :
Seseorang itu perasan cantik

[17] Pesta/Parti adalah :
Tempat berseronok...I like it

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Rabbit...

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Masa kanak-kanak

[20]Hari ini :
Duduk rumah goyang kaki...ekekekek

[21]Malam ini saya akan :
Update blog

[22]Esok pula saya akan :
Kerja..kerja..kerja

[23]Saya betul2 inginkan :
Kehidupan yang senang

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Hati ku berkata-kata 'hensem juga aku ni ye' hehe

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Kedua-duanya

[26]Makanan Barat atau Jepun :
Makanan kita paling sedap

[27]Bilik yang terang atau gelap :
Gelap. tak boleh tidur kalau terang

[28]Makanan segera adalah :
Mee segera..agagagaga

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
'i don't care if that's not fair.'

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
Boleh...tengok la siapa yang terkena nnti

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
ya. sudah

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
Masa hari Raya

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
Baru je...ekekekek:P

Saya ingin pas tag ini kepada kenalan

Kak ezza
Kak mizzamy
Kak mc
Kak lawa
Bibie
Aqies

Dan ini award dari Che mat & Kak ct












Terima kasih..:)

Dan satu lagi award dari Dir










Terima kasih....toce..toce...:)


Don't forget to comment when you are done reading

7 comments:

i-chimera said...

errr... paling meluat kat org persan cantik... kalau perasan ensem tak pe kot... tak meluat kot... sebab saya selalu perasan saya ensemm... heheheheh...

Amer Aan @ Green Arrow said...

sy pn sme...
tp smula jd ensem..
kihkihkihkih...

~ mizzAmy ~ said...

~ kena tagg kah? adeh... banyaknya hutang tag yak dijawab lagik. :( ~

Amer Aan @ Green Arrow said...

kan sy da bgtau 1...
ari akak kene ...
tag dr sy lg...
jwb ye
hehe:)

iEn said...

uhuhu aku pon dpt award yg samaa.. :D

:: Cikgu Wiween :: said...

woooooooooo kantoi baru pas korek idung yek!!!!!!! agagaga


err...remy zero tu one of my peberet bands! syg da berpecah. *sob*

Amer Aan @ Green Arrow said...

iEn,
bgs..bgs..

wiween,
sy klu x krek idung...
dlm seari..
x sah..

remy zero tu...
1 lgu je sy tau..
save me..
hehe